Τα χάρτινα ημερολόγια αντέχουν στον χρόνο!

5 brand τα οποία δημιούργησαν μοναδικές προσωποποιημένες συσκευασίες προϊόντων
5 brand τα οποία δημιούργησαν μοναδικές προσωποποιημένες συσκευασίες προϊόντων
Δεκέμβριος 7, 2018
Αυτό είναι το χρώμα της χρονιάς 2019!
Δεκέμβριος 20, 2018

Τα χάρτινα ημερολόγια αντέχουν στον χρόνο!

Τα χάρτινα ημερολόγια αντέχουν στον χρόνο!

Λίγο καιρό πριν αλλάξει η χρονιά υπάρχει αυτό το άτυπο έθιμο σε αρκετά σπίτια και γραφεία του να παίρνουμε καινούριες ατζέντες και ημερολόγια και να τα κρεμάμε στον τοίχο ή να τα τοποθετούμε στο γραφείο.

Στην εποχή των smartphone και του internet, ίσως οι περισσότεροι να νομίζετε ότι τα χάρτινα ημερολόγια έχουν «πεθάνει», αλλά σύμφωνα με τα στατιστικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Όχι μόνο έχουν «επιβιώσει» από την ψηφιακή επανάσταση, αλλά οι πωλήσεις ορισμένων τύπων ημερολογίων έχουν αυξηθεί.

Οι πωλήσεις των ατζεντών έχουν αυξηθεί κατά 10% από το 2014-15 έως το 2015-2016 στα 342,7 εκατομμύρια δολάρια, ενώ τα διακοσμητικά και άλλα είδους ημερολόγια αυξήθηκαν κατά 8%, στα 65 εκατομμύρια δολάρια εκείνη την εποχή, σύμφωνα με τα στοιχεία του ομίλου NPD

εξατομικευμένα προϊόντα βοήθησαν στο να γίνουν δημοφιλή οι ατζέντες, είπε ο Leen Nsouli, αναλυτής της βιομηχανίας ειδών γραφείου στο NPD, σε e-mail.

“Ο καταναλωτής μπορεί να προσαρμόσει ένα σχέδιο για να ταιριάζει με το στυλ του με διάφορα αξεσουάρ, χρώματα και ακόμα να χρησιμοποιήσει και ένα χρωματικό κώδικα που να δηλώνει τις επερχόμενες εκδηλώσεις και τις δραστηριότητες”, έγραφε. ” Αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί κάποιος να το κάνει στο ημερολόγιο που παρέχει το κινητό”

 

Τα χάρτινα ημερολόγια αντέχουν στον χρόνο!

Ο Jerome Hoxton, πρόεδρος του Tru Art Advertising Calendars στην Αϊόβα, είπε ότι τα παραδοσιακά ημερολόγια παραμένουν δημοφιλή επειδή συνδυάζουν την αισθητική με την χρησιμότητα. Το χαρτί και τα ψηφιακά ημερολόγια μπορούν εύκολα να συνυπάρχουν.

Ο Bertel King Jr., σε μια δημοσίευση που έκανε το περασμένο έτος στο blog  του για τη χρήση τεχνολογίας και παραγωγικότητας, μίλησε για τα χάρτινα ημερολόγια υπεραςπίζοντάς τα, καθώς είπε ότι «πλημμύρισε με ειδοποιήσεις, ήχους μπιπ, και μηνύματα».

“Το να ανοίξω μια άλλη καρτέλα, ή ένα άλλο κομμάτι λογισμικού ή να ξεκινήσω μια άλλη εφαρμογή για να αποκτήσω πρόσβαση στο ημερολόγιό μου δημιουργεί μια σύγχυση στην οθόνη κι είναι λες και η εφαρμογή αγωνίζεται για να τραβήξει την προσοχή μου”, έγραψε. “Ξαφνικά ένας χαρτογράφος αρχίζει να έχει νόημα.”

οι περισσότεροι αναγνώστες προτιμούν αυτό που διαβάζουν να είναι τυπωμένο σε χαρτί.

Μπορεί να φαίνεται περίεργο ότι ένα προϊόν εκτύπωσης μπορεί να ευδοκιμήσει στην ψηφιακή εποχή. Αλλά η συνεχιζόμενη επιτυχία ορισμένων χάρτινων ημερολογίων αντικατοπτρίζει αυτή των τυπωμένων βιβλίων, μια βιομηχανία που πριν από αρκετά χρόνια αντιμετώπιζε κάτι που φαινόταν να είναι και η αλήθεια, ότι δηλαδή τα ηλεκτρονικά βιβλία θα υπερισχύουν έναντι των τυπωμένων . Αντ ‘αυτού, μια έρευνα του Pew το φθινόπωρο, διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι αναγνώστες προτιμούν να διαβάζουν από εκτυπωμένο χαρτί και όχι κοιτώντας σε μια οθόνη.

Ακόμα, η δημοτικότητα ορισμένων ημερολογίων – τα ημερολόγια πυραμίδες γραφείου και εκείνων που κρέμονται στον τοίχο – έχουν εξαντληθεί.

 

Τα χάρτινα ημερολόγια αντέχουν στον χρόνο!

Ο μέσος αριθμός εκτυπωμένων ημερολογίων στα νοικοκυριά ήταν 3,12 το 2011, έναντι 3,98 το 1981, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη μελέτη που χρηματοδοτήθηκε από το International Advertising Association και το Συμβούλιο Διαφήμισης Ημερολογίου. Η κουζίνα παρέμεινε στην πρώτη θέση, με το 75% των ερωτηθέντων να λένε ότι είχαν ένα ημερολόγιο εκεί. Ο μέσος αριθμός εκτυπωμένων ημερολογίων ανά επιχείρηση ήταν 2,10, από 2,56 το 1981, σύμφωνα με τη μελέτη.

Ένα άρθρο του 2008 της Virginia Tech, που ονομάζεται “Διερευνητική Μελέτη της Χρήσης Προσωπικού Ημερολογίου”, προέβλεψε την πορεία των ηλεκτρονικών ημερολογίων ότι θα ήταν γρήγορη και αναπόφευκτη. “Με την αυξημένη χρήση των κινητών συσκευών, όλο και περισσότερες εργασίες εκτύπωσης εκτελούνται εκτός του επιτραπέζιου υπολογιστή”, ανέφερε.

Ένα φωτεινό σημείο στη βιομηχανία παραμένουν τα διαφημιστικά ημερολόγια, όπως αυτά που διανέμονται από τους κτηματομεσίτες, τους επαγγελματίες του ιατρικού τομέα, τα συνεργεία επισκευής αυτοκινήτων και άλλες επιχειρήσεις. Το ποσοστό των πωλήσεων διαφημιστικών προϊόντων, τα ημερολόγια αυτά παρέμειναν σταθερά ή αυξήθηκαν ελαφρά από το 2012 έως το 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία της βιομηχανίας.

Η Melissa Ralston, διευθυντής μάρκετινγκ της BIC Graphic, δήλωσε σε ένα e-mail της ότι οι εταιρείες έχουν δει πως τα χάρτινα ημερολόγια είναι ένα αποτελεσματικό διαφημιστικό «όπλο» με αρκετή απήχηση στην αγορά.

Είπε, ότι μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι το 82% ων δικαιούχων απολαμβάνουν να παίρνουν ένα ημερολόγιο ως ένα δώρο και το 70% σκέφτονται να συνεργαστούν με την εταιρεία που τους παρείχε το ημερολόγιο.

Όσο για την κα Ralston, ασκεί αυτό που λέει. Είπε ότι έχει τρία ημερολόγια: μια ατζέντα, ένα ημερολόγιο τοίχου και ένα στο ψυγείο της.

 

Σ’ ευχαριστούμε για το χρόνο σου να διαβάσεις αυτό το άρθρο. Αν σε βοήθησε και πιστεύεις πως θα μπορούσε να βοηθήσει και κάποιο φίλο σου, τότε θα ήταν τέλειο να το κοινοποιήσεις… θα το εκτιμήσουν οι φίλοι σου … και φυσικά και εμείς 🙂