ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Γιατί η εταιρεία αποφάσισε να κάνει rebrand;

Η αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε rebrand για να ευθυγραμμίσουμε καλύτερα

την οπτική μας ταυτότητα με την αποστολή και τις αξίες μας, αλλά και για να επεκτείνουμε τις προσφορές μας ώστε να συμπεριλάβουν υπηρεσίες που εστιάζουν στο offline και online marketing. Το νέο λογότυπο και ο ιστότοπος αντικατοπτρίζουν καλύτερα ποιοι είμαστε

ως εταιρεία και μας επιτρέπουν να επικοινωνούμε καλύτερα τις δυνάμεις μας στους πελάτες μας.

2. Το νέο λογότυπο αντικαθιστά το παλιό ή θα χρησιμοποιηθεί επιπλέον του παλιού λογότυπου;

Το νέο λογότυπο αντικαθιστά το παλιό και σύντομα θα είναι το επίσημο λογότυπο της εταιρείας .

3. Σε τι διαφέρει ο νέος ιστότοπος από τον παλιό;

Ο νέος ιστότοπος έχει νέο σχεδιασμό, νέες δυνατότητες και βελτιωμένη λειτουργικότητα.

Διαθέτει φιλική προς το χρήστη πλοήγηση, έξυπνο σχεδιασμό που διευκολύνει την εύρεση των πληροφοριών που χρειάζεστε και περιλαμβάνει επίσης νέα προϊόντα και υπηρεσίες που επικεντρώνονται στο offline και online marketing.

4. Τα στοιχεία του λογαριασμού μου θα μεταφερθούν στον νέο ιστότοπο;

Ναι, όλα τα στοιχεία σας θα μεταφερθούν στον νέο ιστότοπο.

5. Η εταιρεία θα εισάγει νέα προϊόντα και υπηρεσίες ως μέρος του rebranding;

Ναι, θα εισάγουμε νέα προϊόντα και υπηρεσίες ως μέρος του rebranding.

Αυτές οι νέες προσφορές επικεντρώνονται περισσότερο offline και online marketing και έχουν αναπτυχθεί για να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών μας και να σας βοηθήσουν στην γρήγορη ανάπτυξη και την επιτυχία της επιχείρησης σας.

6. Θα αλλάξουν οι τιμές για προϊόντα και υπηρεσίες στα πλαίσια του rebranding;

Οι τιμές για ορισμένα προϊόντα και υπηρεσίες ενδέχεται να αλλάξουν καθώς εισάγουμε νέα προϊόντα και υπηρεσίες, ωστόσο, θα γνωστοποιήσουμε με σαφήνεια τυχόν αλλαγές στις τιμές με τους πελάτες μας.

7. Θα αλλάξουν τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας;

Όχι, τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας θα παραμείνουν τα ίδια.

Μπορείτε ακόμα να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του αριθμού τηλεφώνου, του email και της φυσικής μας διεύθυνσης.

8. Θα διακοπούν οι εκτυπωτικές υπηρεσίες της εταιρείας;

Όχι, η εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει τις προηγούμενες υπηρεσίες εκτύπωσης παράλληλα με τις νέες υπηρεσίες offline και online marketing.

9. Η εταιρεία θα προσφέρει η εταιρεία ειδικές προσφορές ή εκπτώσεις για τις νέες υπηρεσίες offline και online marketing;

Ναι, θα προσφέρουμε ειδικές προσφορές και εκπτώσεις έτσι ώστε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να επωφεληθούν από νέες προσφορές και να τους ενθαρρύνουμε να δοκιμάσουν αυτές

τις καινούριες μας υπηρεσίες. Θα γνωστοποιήσουμε τυχόν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις μέσω του Newsletter μας και των καναλιών μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

10. Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τυχόν μελλοντικές ενημερώσεις ή αλλαγές που σχετίζονται με το rebranding;

Θα στέλνουμε ενημερώσεις και ανακοινώσεις σχετικά με το rebranding μέσω του Newsletter μας, καθώς και μέσω των καναλιών μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε επίσης να ελέγχετε τακτικά τη σελίδα Συχνών Ερωτήσεων (FAQ) και τον ιστότοπό μας για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες.