Οι 3 όροι για να έχεις την εκτίμηση των πελατών σου. Ποιότητα – Ταχύτητα – Οικονομία

Typonews τεύχος 38
Οκτώβριος 19, 2015
Typonews τεύχος 39
Οκτώβριος 26, 2015

Οι 3 όροι για να έχεις την εκτίμηση των πελατών σου. Ποιότητα – Ταχύτητα – Οικονομία

Από Σπύρο Γκανάτσιο, digital Marketeer στην Typografos.gr

Το πρωί της Τετάρτης λάβαμε μία παραγγελία. 40m2 εκτύπωση σε kappa mount. Να παραδοθούν σε 2 εργάσιμες ημέρες. Τελικός παραλήπτης ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών. Για όσους γνωρίζουν η ποσότητα είναι μεγάλη για το είδος της εκτύπωσης και ο χρόνος παράδοσης πραγματικά ασφυκτικός, ειδικά όταν πρόκειται για μακέτα που θέλει και επεξεργασία επειδή τα αρχεία ήταν λάθος επειδή είχαν pantone & rgb και όταν το τελικό προϊόν πρέπει να περάσει από τόσα πολλά στάδια ελέγχου ποιότητας.

Το διαφημιστικό γραφείο που μας ανέθεσε την παραγγελία είχε παράλληλα απευθυνθεί σε 5 ακόμα εταιρίες εκτυπώσεων αλλά οι τιμές που του δώσανε ήταν απαγορευτικές, δεν υπήρχαν διαθέσιμες αρκετές πρώτες ύλες και καμία δεν μπορούσε να εγγυηθεί απόλυτα το μικρό χρόνο παράδοσης που απαιτούνταν.
Στην Typografos.Gr είχαμε δύο επιλογές. Είτε να εξυπηρετήσουμε το συνεργάτη μας, είτε να το αφήσουμε να εκτεθεί διεθνώς.

MOCKUP1

Η δεύτερη επιλογή δεν υπάρχει στη φιλοσοφία της εταιρείας μας. Προσαρμόσαμε τις διαδικασίες παραγωγής ώστε να ανταποκρίνονται στα νέα δεδομένα, ενώ όλο το ανθρώπινο δυναμικό από το atelier μέχρι και το τμήμα logistics συνεργάστηκε με δημιουργικό τρόπο για να επιτευχθεί αυτό το μικρό project. 40m2 kappa mount, τυπώθηκαν, κόπηκαν στις διαστάσεις της παραγγελίας, πέρασαν χωρίς πρόβλημα από όλα τα στάδια του ποιοτικού ελέγχου και απεστάλησαν στο διαφημιστικό γραφείο. Όχι σε 2 μέρες, αλλά αυθημερόν. Μάλιστα, δε χρειάστηκε ούτε να αναβάλλουμε, ούτε να καθυστερήσουμε κάποια από τις υπόλοιπες παραγγελίες και την ίδια μέρα στα plotter εκτυπώσαμε επιπλέον 140m2 σε διάφορα άλλα υλικά.

Όπως λένε οι guru του στρατηγικού management υπάρχουν τρεις παράμετροι ανταγωνιστικότητας σε μία αγορά. Ποιότητα – Τιμές – Προσαρμογή στις ανάγκες των πελατών. Για να είναι ανταγωνιστική μία εταιρεία πρέπει να υπερέχει σε μία παράμετρο από τις τρεις και να είναι πάνω από το επίπεδο που θεωρούν ικανοποιητικό οι πελάτες στις άλλες δύο. Στην Typografos.Gr υπερέχουμε και στις τρεις και για το λόγο αυτό η ηγετική θέση που έχουμε στην αγορά μόνο τυχαία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Κι αυτό το αποδεικνύουμε καθημερινά και σε κάθε ευκαιρία.

twitter grid no offer

Όταν αργότερα μιλήσαμε με το συνεργάτη μας, μας εξομολογήθηκε ότι ξαφνιάστηκε ευχάριστα καθώς ξεπεράσαμε τις προσδοκίες του. Εμείς κάναμε απλά αυτό που υπόσχεται το brand μας:

ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ

Κι αυτό γιατί στην Typografos.Gr γνωρίζουμε πολύ καλά τη δυναμική της αλυσίδας αξίας. Όταν λαμβάνουμε μία παραγγελία από κάποιο συνεργάτη μας, έχουμε πάντα στο μυαλό μας και τον τελικό παραλήπτη με τις δικές του ανάγκες και ανησυχίες. Στόχος μας είναι να προσθέτουμε συνεχώς τη δική μας αξία σε αυτή την αλυσίδα. Έτσι η Typografos.Gr δεν απλά η κατάλληλη επιλογή, αλλά μία στρατηγική συνεργασία.

Σ’ ευχαριστούμε για το χρόνο σου να διαβάσεις αυτό το άρθρο. Αν σε βοήθησε και πιστεύεις πως θα μπορούσε να βοηθήσει και κάποιο φίλο σου, τότε θα ήταν τέλειο να το κοινοποιήσεις… θα το εκτιμήσουν οι φίλοι σου … και φυσικά και εμείς:)