Blog, Γενικά, Χρήσιμα

Η διαδικασία δημιουργίας του Νέου μας site

Ο πρώτος στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε στην Αγορά μια Ιστοσελίδα που ακολουθεί την γραμμή και την φιλοσοφία της εταιρίας, να σηκώσουμε τον πήχη στην αγορά και να δώσουμε την σωστή παρουσία στα προϊόντα μας.

 

Ακολουθήσαμε μία μινιμαλιστική γραμμή.

Ο όρος μινιμαλισμός χρησιμοποιείται στο σχεδιασμό και την αρχιτεκτονική για να περιγράψει μια τάση όπου το θέμα μειώνεται στα αναγκαία στοιχεία του. Η Μινιμαλιστική σχεδίαση έχει σε μεγάλο βαθμό επηρεάζεται από τον παραδοσιακό ιαπωνικό σχεδιασμό και την αρχιτεκτονική.

Θέλαμε χρηστικότητα και έμφαση στην λειτουργία.

New-Catalogue-00

 

 

Δώσαμε έμφαση στο πώς λειτουργούν οι χρήστες μας.

Έχουμε μία ιδεολογία στο Ateliê της Typografos.gr, ένα απλό μοτίβο σκέψης, Τα αρνητικά σχόλια των συνεργατών αν και ελάχιστα είναι πάντα το σημαντικότερο κομμάτι στις σχεδιαστικές αναβαθμίσεις, πρώτα έρχεται η κοινή λογική και μετά η σχεδιαστική εμπειρία και η δημιουργικότητα. Με απλά λόγια; Όταν δέκα συνεργάτες μας ρωτήσουν ποια είναι η διαδικασία εγγραφής, παίρνουμε σαν δεδομένο ότι η επόμενη μας δουλειά είναι να αλλάξουμε την δομή των οπτικών προτεραιοτήτων στην Ιστοσελίδα και να κάνουμε την εγγραφή νέου Συνεργάτη ποιο εμφανή.

Δώσαμε έμφαση στο User Experience Design μία χρονοβόρα και ακριβή διαδικασία με έμφαση στην ανάλυση μετρήσεων στις κινήσεις των χρηστών.

 

Τιμοκαταλόγου New-Catalogue-02

 

 

Δείξαμε σεβασμό στα προϊόντα.

Από τις μακέτες των προϊόντων κατάλογου μέχρι τα slides της κεντρικής σελίδας όλα είναι φωτορεαλιστικές μακέτες. Ο φωτορεαλισμός είναι η τρισδιάστατη αναπαράσταση των προϊόντων και άλλων σχεδιαστικών αντικειμένων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή, με πιστή αναπαράσταση των υλικών, των χρωμάτων και του φωτισμού βάσει των δισδιάστατων σχεδίων του αντικειμένου.

Οι φωτορεαλιστικές απεικονίσεις είναι πλέον απαραίτητες στην σημερινή εποχή.

 

 

Τιμοκαταλόγου New-Catalogue-01

 


Λίγοι έχουν την τεχνογνωσία και ακόμα λιγότεροι την διάθεση να δώσουν την απαραίτητη προσοχή στην λεπτομέρεια, δεν μας ενοχλεί να ανήκουμε σε αυτήν την μειοψηφία αν αυτό σημαίνει ότι θα σας παρέχουμε ότι καλύτερο στην αγορά.

Η διαδικασία δημιουργίας Νέου Τιμοκαταλόγου.

Τιμοκαταλόγου logo_centerblack


 

Γράφει ο Αλέξανδρος Αμπουλέλας: Art Director και Designer της νέας Εταιρικής Ταυτότητας της Typografos.gr  και της νέας Ιστοσελίδας.

Σ’ ευχαριστούμε για το χρόνο σου να διαβάσεις αυτό το άρθρο. Αν σε βοήθησε και πιστεύεις πως θα μπορούσε να βοηθήσει και κάποιο φίλο σου, τότε θα ήταν τέλειο να το κοινοποιήσεις… θα το εκτιμήσουν οι φίλοι σου … και φυσικά και εμείς:)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *