Blog

Ιανουάριος 26, 2015

Τι είναι πληρωμή με credits;

Πληρωμή με credits είναι ένας εξελιγμένος τρόπος πληρωμής που διαφέρει σε σχέση με τους υπόλοιπους και κάνει την ζωή μας πιο εύκολη. Απευθύνεται σε αγοραστές που […]
Ιανουάριος 18, 2015

Ιστορική αναδρομή στις προεκλογικές αφίσες της Ελλάδας

Τι είναι η αφίσα; Προέρχεται από το λατινικό affixus που σημαίνει επικολλημένος,συνδεδεμένο. Είναι ένα επικοινωνιακό μέσο και παράλληλα πηγή ιστορικών πληροφοριών. Ιδιαίτερα στην εξέλιξη της πολιτικής […]
Ιανουάριος 6, 2015

Editorial

Γράφει ο Μάκης Παπαδάτος, Δημοσιογράφος και… ο «λίγο απ’ όλα» στην Typografos.Gr Το 2014 για μας, την ομάδα της typografos.gr, ήταν μια σημαντική χρονιά, ζήσαμε πολλές […]
Δεκέμβριος 1, 2014

Εσείς τι θα κάνετε φέτος τα Χριστούγεννα για την Επιχείρησή σας;

Όπως αναφέρουμε και στο σχετικό μας ebook, τα Χριστούγεννα αποτελούν μία ιδιαίτερη εποχή για τους ανθρώπους κι αυτό γιατί οι περισσότεροι πλημμυρίζονται από συναισθήματα και ξεχνάνε […]
Νοέμβριος 26, 2014

Έξι μύθοι για το email marketing

Έξι μύθοι για το email marketing Μπορεί το email να αποτελεί πρωταγωνιστή στο κομμάτι του online marketing, ωστόσο δεν λείπουν διχογνωμίες και παρεξηγήσεις γύρω από την […]
Νοέμβριος 11, 2014

Η ζήτηση για εκτυπώσεις αλλάζει, ποιο είναι το μέλλον του κλάδου;

Δημοσιεύθηκαν τα πρώτα αποτελέσματα της έκθεσης «drupa Global Insights» για την επιρροή του διαδικτύου στην εκτύπωση.  Απεικονίζουν με ποιον τρόπο πολλά internet-enabled εργαλεία όπως το web-to-print, […]
Νοέμβριος 4, 2014

Η Ανατομία ενός Τέλειου Άρθρου

Έχουμε αναλύσει και εξακολουθούμε σε κάθε ευκαιρία να αναφέρουμε ότι, αν είναι να κάνεις κάτι για να βοηθήσεις την προβολή της επιχείρησής σου, φρόντισε να το […]
Οκτώβριος 21, 2014

Πόσο συχνά να κάνω δημοσιεύσεις στα social media;

Όσοι ασχολούνται με τη διαφήμιση, ή έστω είναι λίγο προσεκτικοί, θα παρατηρήσουν πως οι τηλεοπτικές διαφημίσεις προβάλλονται συγκεκριμένες ώρες της ημέρας. Για παράδειγμα κοντά σε έναν […]
Οκτώβριος 15, 2014

Anamorphic Typography

Anamorphic Typography είναι μια σχετικά νέο είδος τέχνης, που συνδυάζει την τυπογραφία με την αρχιτεκτονική. Πρόκειται ουσιαστικά, για μια οφθαλμαπάτη όπου λέξεις, φράσεις ή σχήματα μοιάζουν […]