5 brand τα οποία δημιούργησαν μοναδικές προσωποποιημένες συσκευασίες προϊόντων

Η Black Friday πλησιάζει. Να τι μπορείς να κάνεις!
Νοέμβριος 15, 2018

5 brand τα οποία δημιούργησαν μοναδικές προσωποποιημένες συσκευασίες προϊόντων

5 brand τα οποία δημιούργησαν μοναδικές προσωποποιημένες συσκευασίες προϊόντων

H συσκευασία των προϊόντων είχε πάντα σημαντικό ρόλο στο πως ένα brand επιλέγει να το επικοινωνήσει στους καταναλωτές, για να τους επηρεάσει έτσι ώστε να το αγοράσουν, αλλά η μαζική τάση εξατομικευμένων προϊόντων έχει έρθει για να μείνει;
Αρχικά, είναι πολύ ακριβό! Στη Σιγκαπούρη για να αγοράσεις ένα κουτάκι Coca Cola με το όνομά σου θα σου κοστίσει περίπου 8 ευρώ, μόνο για ένα κουτάκι! Ήταν μια σύντομη διαφημιστική καμπάνια, η οποία είχε κουτάκια, με τυχαία ονόματα τα οποία υπήρχαν στην αγορά για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Οι ειδικοί της βιομηχανίας εκτιμούν ότι τα εξατομικευμένα προϊόντα είναι βραχυπρόθεσμες κινήσεις, καθώς οι καταναλωτές, μπορεί να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερες τιμές για να πάρουν ένα καινοτόμο προϊόν, αλλά μακροπρόθεσμα, θα αναρωτηθούν αν αυτές οι αγορές «πολυτελείας» αξίζουν τελικά τον κόπο.
Ενώ αυτή η τάση εξακολουθεί να υπάρχει και να αυξάνεται, η εξατομικευμένη συσκευασία έχει την ικανότητα να ευχαριστεί αν ένα brand μπορεί να προσφέρει εξατομικευμένα προϊόντα σε προσιτές τιμές στους καταναλωτές.

Εδώ, είναι πέντε brand που έχουν δημιουργήσει μοναδικά εξατομικευμένα προϊόντα:

1. Συσκευασία Οreo – Χρωμάτισέ το!

Τα μπισκότα Oreo είναι ένα πολύ αγαπημένο και οικείο προϊόν, άλλα έπληξε σε σημείο κορεσμού την αγορά, έτσι έκανε την εμφάνισή του το Oreo – Χρωμάτισέ το!
Εμπνευσμένο από τα βιβλία για ενήλικες για ζωγραφική, η εταιρεία – γίγαντας των φαγητών & ποτών Mondelez International, μας παρουσίασε τις εξατομικευμένες συσκευασίες Oreo στις ΗΠΑ το 2015. Οι καταναλωτές, μπορούν να επιλέξουν ένα ασπρόμαυρο σχέδιο, το οποίο είτε μπορούν να χρωματίσουν τις εικόνες ψηφιακά ή να αφήσουν ελεύθερο τον εσωτερικό τους καλλιτέχνη και να σχεδιάσουν δικά τους σχέδια, και να έχουν τις παραγγελίες τους παραδομένες στο σπίτι με πακέτα μπισκότων με τα δικά τους εικαστικά και με δώρο ένα πακέτο με μαρκαδόρους για να τα χρωματίσουν!
Η διαφημιστική αυτή καμπάνια είχε αρκετά μεγάλη απήχηση και στην Κίνα.
Στο αποκορύφωμά της, ο αριθμός των παραγγελιών με τις συσκευασίες Oreo – Χρωμάτισέ το στην αγορά της Κίνας ξεπέρασε τα 10.000 τεμάχια.
Η Mondelez China έχει επίσης εισαγάγει αρκετούς γνωστούς χαρακτήρες καρτούν για να δώσει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές, όταν επιλέγουν τι σχέδιο θέλουν για τη συσκευασία τους.

2. Coca – Cola: Κάν’το να ξεχωρίζει!

H Coca Cola ξεκίνησε μια παγκόσμια εκστρατεία μάρκετινγκ για να αντικαταστήσει το λογότυπό της με ονόματα στα κουτάκια και στα μπουκάλια για την εκστρατεία Share-a-Coke. Το κοινό ενθουσιάστηκε με αυτήν την μεγάλη αλλαγή στο γνωστό λογότυπο και το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί ένα διαδικτυακό trend και να αυξηθούν οι πωλήσεις στα καταστήματα.
Στη συνέχεια, η Coke διαίτης το πήγε ένα βήμα παραπέρα, εκτυπώνοντας 2 εκατομμύρια μπουκάλια που περιείχαν μοναδικά σχέδια – δεν υπάρχουν δύο ίδια σχέδια και σε κανένα μπουκάλι δε θα δεις το ίδιο σχέδιο με το άλλο.
Με τη βοήθεια της Hewlett Packard Israel, η εκστρατεία αυτή έλαβε πολλή αγάπη από το κοινό για το brand της Coca Cola, καθώς οι καταναλωτές ήταν αρκετά ενεργοί στα social media και έτσι δημιούργησαν ακόμα μεγαλύτερη απήχηση γι αυτήν την εκστρατεία.

3. Danome: Κάντο διασκεδαστικό!

Η εταιρεία τροφίμων της Πορτογαλίας, η ActiKids-Actimel® της Danome, μετέτρεψε τις ετικέτες τους σε αυτοκόλλητα, τα οποία είχαν διπλή χρήση, ως ετικέτες και ως αξεσουάρ για μια σειρά από υπερήρωες πολεμιστές.
Οι καταναλωτές ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο γι αυτά τα προσαρμοσμένα κεσεδάκια γιαουρτιού, και αυτό οδήγησε στο να αυξηθούν οι πωλήσεις για τον κατασκευαστή F&B. Επιπλέον, αποδείχτηκε ότι ήταν ένα μέσο διασκέδασης για τα παιδιά.

4. H Coca-Cola και το Spotify: Συνδυάζοντας τη μουσική.

Η μουσική ήταν πάντα ένας τρόπος σύνδεσης για τους ανθρώπους και η Coca-Cola επωφελήθηκε από αυτήν την σύνδεση επεκτείνοντας την καμπάνια που είχε Share-a-Coke για να παρουσιάσει στίχους από τραγούδια πάνω στα κουτάκια και στα μπουκάλια στις ΗΠΑ στις αρχές του έτους.
Στίχοι από πάνω από 70 τραγούδια-επιτυχίες των chart της εποχής μέχρι και γνωστά κλασσικά κομμάτια, εκτυπώθηκαν πάνω στις συσκευασίες της Coca-Cola στις ΗΠΑ.
Η εκστρατεία πήρε μεγαλύτερη απήχηση όταν η γνωστή τραγουδίστρια, Selena Gomez, δημοσίευσε μια φωτογραφία στο λογαριασμό της στο Instagram, στην οποία κρατούσε ένα μπουκάλι στο οποίο υπήρχαν οι στίχοι από τα τραγούδια της, κι έγινε η φωτογραφία με τα περισσότερα likes στον λογαριασμό της!
Το Spotify από την άλλη, εισήγαγε την αυτόματη επεξεργασία των λιστών αναπαραγωγής για τους χρήστες που χρησιμοποιούσαν την εφαρμογή “Discover Weekly”.
Παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2015 η εφαρμογή, η οποία αναλύει τον τύπο τραγουδιών που ακούει ο εκάστοτε χρήστης και του προτείνει νέες λίστες αναπαραγωγής για να ακούσουν.
Το αποτέλεσμα: Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες, οι οποίοι αποθηκεύουν τουλάχιστον ένα τραγούδι, ακούν τουλάχιστον 10 νέα κομμάτια που τους προτείνει η εφαρμογή και συντονίζονται ξανά την επόμενη εβδομάδα για να ακούσουν τις νέες μουσικές επιλογές. Οι bloggers που ασχολούνται με την τεχνολογία δήλωσαν πως τους αρέσει επίσης πολύ αυτή η εφαρμογή.

5. Lostmy.name: Προσωποποιημένα βιβλία για μικρούς αναγνώστες.

Η τάση για εξατομικευμένα προϊόντα επέτρεψε την εκκίνηση αυτής της start-up εταιρείας – να απογειωθεί ραγδαία – προσφέροντας στους γονείς, βιβλία στα οποία αναγράφονταν το όνομα του παιδιού τους ώστε να δημιουργηθεί μια ιστορία.
Το Lostmy.name είναι μια start-up η οποία δημιουργήθηκε από τέσσερις μπαμπάδες που είδαν πως υπάρχει προοπτική στα εξατομικευμένα βιβλία.
Στοχεύοντας σε μια ηλιακή ομάδα μέχρι 8 ετών, τα προσωποποιημένα εικονογραφημένα βιβλία με σκληρό εξώφυλλο έγιναν τα βιβλία με τις περισσότερες πωλήσεις στην Αγγλία το 2014.
Οι πελάτες παραγγέλνουν το βιβλίο, πληκτρολογώντας το όνομα και το φύλο του αποδέκτη του βιβλίου στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Ο κώδικας της ιστοσελίδας δημιουργεί τις λεπτομέρειες της ιστορίας από ένα σύνολο 300 ιστοριών, σε μια αφήγηση η οποία καθορίζεται από το κάθε γράμμα του ονόματος του παιδιού, συνοδευόμενη από όμορφα εικαστικά που οδηγούν το παιδί σε ένα όμορφο ταξίδι ανακάλυψης του ονόματός του.
Οι γονείς μπαίνουν στη διαδικασία να δημιουργήσουν ένα βιβλίο ιστοριών που λέει μια θαυμάσια ιστορία για να διασκεδάσουν τα παιδιά, και οι μικροί αναγνώστες ευχαριστούνται με το να ανακαλύπτουν το όνομά τους στο τέλος της ιστορίας.

Αυτό το άρθρο αρχικά δημοσιεύτηκε στο imsph.sh